piątek, 17 maja 2013

Inspiracje na wolny czas (5) - ozdoby w tamborku

Przyznam, że w pierwszej chwili "obrazki" z tkanin w tamborku nie spodobały mi się, pomyślałam, że są mało twórcze. Ale wkrótce potem przez pół dnia przycinałam tkaniny, jakie mamy w sklepie, w tłuste ćwiartki (szykujemy się do Targów Art-Sfera Crafts) i rozkładając, mierząc i zwijając kolejne bele tkanin kontemplowałam znajdujące się na nich wzory. Niektóre kojarzą mi się z konkretnymi wzorami, które utkwiły gdzieś w pamięci - stare, cementowe kafelki w łazience, batystowe koszulki mojej siostry. Z szaro-brązowych liści z kolekcji Flea Market Fancy Legacy moja Babcia na pewno uszyłaby sobie szmizjerkę.

W Ładnych tkaninach staramy się mieć tkaniny z duszą, za większością z nich stoi wrażliwość i talent projektantów, ich unikalna kreska i styl. Inaczej więc spojrzałam na tkaniny w tamborkach - przecież wzór na tkaninie to często małe dzieło sztuki, które chcemy mieć na ścianie, tak jak dobrą grafikę, plakat, zdjęcie czy obraz. A dla tych, którym w samym kawałku tkaniny umieszczonym w ramce brakuje ich twórczego wkładu, znalazłam inspiracje, które od tkaninowego obrazka wychodzą, ale na nim nie kończą. Okazuje się, że w tamborku jest miejsce na wiele naszej twórczości!

Tamborek patchworkowy
z bloga Ashley Ann Photography - jest też tutorial

Tablice na wszystkie bardzo ważne karteczki
Siren Magazine

Zamiast fotografii - tkaniny vintage
Sweet Paul Magazine

Sposób na dużą, pustą ścianę - tamborkowa chmura
DIY and Show Off

Podejście praktyczne - szyciowy przybornik
The Train To Crazy

Guziki na wiosennie
Freckled Nest

Tamborek trójwymiarowo
Green Horned Unicorn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz