środa, 13 sierpnia 2014

Chwila oddechu

Od dziś korzystam z nieco przedłużonego "długiego weekendu". Pękalibyście ze śmiechu, widząc moje bagaże - kilka ubrań na zapas wcisnęłam do torby męża, a cały bagażnik samochochodu wypełniły 2 niebieskie duże torby z IKEA z materiałami, maszyna do szycia, żelazko, deska do prasowania, mata i reszta akcesoriów patchworkowych. Ciekawa jestem, co wyjdzie z moich szyciowych planów :-)


Sklep stacjonarny będzie nieczynny łącznie z sobotą, ale internetowy ciągle działa - zachęcam do zajrzenia do naszych nowości. Zamówienia wyślemy w poniedziałek 18 sierpnia, ale do każdego dodamy gratisowy i praktyczny drobiazg :-)

 Niesamowite wzory Anny Marii Horner

 
  Tkaniny  kolekcji Chicopee autorstwa Denyse Schmidt
 
  Drobne wzorki dla wielbicielek tradycyjnych patchworków.


   Kolejne wzory z ciekawej kolekcji Bromley, reprintu wzorów z końca XVIII w.

Zdecydowane, męskie wzory w ciemnych kolorach i kolorowe strzałki i zygzaki.

3 komentarze:

  1. Jakie piękne materiały <3 Oj! Nie wiem czy się nie skuszę... pędzę obejrzeć je z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za pomoc w zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku! Uśmiałam się, bo u mnie często też bagaże podobnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń